Google Website Translator Gadget

neděle 2. října 2011

Zázraky existují

No fakt! Alespoň teda ty kosmetické. Tady je pár mých dobře ověřených přípravků, co mi pomáhají zakrýt nebo zatočit s mými nedostatky.
Některými :-).


Camouflage od Malu Wilz. Dlouho jsem to sháněla a můžu říct že neznám lepší camouflage/korektor, než je právě tenhle. Zakryje všechno, dokonce i tetování (musíte k tomu ale zvolit správný odstín). Skvěle splívá s pletí a nedělá žádné fleky nebo podobné nežádoucí záležitosti. Kelímek má sice jen 6 gramů, ale vydrží použitelný klidně i přes rok. Najdete ho u dealerů Mary Kay (spousta kosmetiček to prodává taky) v rozmezí 250-300 korun. Není to malá částka, ale když si posčítáte, kolik utratíte za rok na korektorech jiných a v menší kvalitě, nebude to o moc míň;-).


Moje pleť je hodně bídná, proto každou chvílí zkouším něco, co by mi pomohlo. K dermatoložce, která mi předepsala nějakou mastičku z antibiotik už nemám čas zajít, tak zkouším, co dostupného se dá. V Tescu jsem objevila teď v akci Garnier Pure Matt Brusher a nemůžu si na něj stěžovat. Často jsem měla problémy s tím, že jsem si nanesla make-up a zůstaly mi převážně v T-zoně šupiny a vypadalo to..no, dost blbě;-). Peelingy mi nepomáhaly (a to jsem jich vyzkoušela mraky!) tak jsem se rozhodla jít na to odlesa a to tak, že jsem si koupila tohle. Nahoře má speciální gunový nástavec, který čistí do hloubky a má za úkol vás zbavit černých teček, zároveň funguje i jako peeling, protože odstraňuje odumřelou kůžičku.

A do třetice tu mám něco na zničené konečky. Jsem peroxidka :-D, takže moje vlasy dostávají celkem zabrat a na mě je, abych jim občas trochu pomohla se z těch toxických šoků dostat. K tomuhle jsem přišla uplnou náhodou, mamka objednává Avon a tohle mi dala, moc jsem tomu nejdřív nevěřila. Avon nemá moc dobrou vlasovou kosmetiku, ale po nějaké době používání jsem musela změnit názor, minimálně na tenhle prostředek. Vlasy se nezdály být tak suché v konečcích a příjde mi, že se už ani tak nelámou.:-)

A co vy, máte nějaké účinné pomocníky a zlepšováky, na cokoliv?:-)

4 komentáře:

  1. moj number one je ke spominas Avon ten zeleny olejcek z rady avance na konceky!Uzasny!
    A dakujem za skvele tipy!
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za tvůj tip:-) Jen co doplácám tohle, zkusím ho taky!.:)

    OdpovědětVymazat
  3. To první bych taky potřebovala, jen mít prachy :D

    OdpovědětVymazat
  4. Mily věř mi, že když sečteš kolik dáš za tu dobu co používáš jiné korektory, tak částka za tenhle bude nižší, protože vydrží a navíc je perfektní:)

    OdpovědětVymazat