Google Website Translator Gadget

pondělí 17. října 2011

This made my day!

Víte co je skvělé? Já jsem skvělá :-D
A víte co je ještě skvělé? Slevy v SIXu!

Nejspíš jsou v každém SIXu, ale já vždycky nejlíp nakoupím v Praze, na hlavním nádraží! Když vychytáte dobu, můžete si tam nakoupit pěkné věci za neuvěřitelnných 30 Kč! I když to bývá už dost přebrané. Nevím přesně na kolika korunách ty slevy začínají, ale většinou je to 90Kč za nějaký náhrdelník (hrozné slovo!) a 60 za náramky, prstýnky a jinou drobotinu. Po nějaké době je ale slevní právě na těch 30 Kč a teprve pak se vyplatí jít a pořádně si užít nákupu;-). Já jsem si sice řekla, že si nic nekoupím, dokud to nebude na těch třiceti korunách, protože musím šetřit na příští týden do Palladia a celkově, život v Praze je dost náročný, co se financí týče, takže proto, jenže...posuďte sami, jedny naušnice za 100, druhé za 150...ne,nechtěla jsem riskovat,že až se v neděli budu vracet, případně až příští týden pojedu zase domů,tudíž se na hlavák dostanu, tak už k mání nebudou. Tak jsem u pokladny zatla zuby a plácla se přes kapsu.



2 komentáře:

  1. škoda že v zahraničí jsou takové akce za jedno euro, i na náramky a náhrdelníky.....to lehce naštve

    pragueneedsmorestyle

    OdpovědětVymazat
  2. To naštve, ale takhle je to u nás se vším. Nevím kde jsem četla článek o tom, že Česko je popelnice Evropy, každopádně s tím docela souhlasim:D

    OdpovědětVymazat