Google Website Translator Gadget

pátek 28. října 2011

Palladium

Minulý víkend v Palladiu proběhly 4. narozeniny obchodního centra a připraven byl program v podobě různých stylistů, koncertů, slev a takových věcí.
Já jsem se nechala nalíčit profesionálním vizážistou v Sephoře a pak jsem si udělala radost novým make-upem. Měli jsme s kamarádkou domluvenou ještě schůzku se stylistou, ale nějak jsme to nestihly...:-)
V neděli jsem to už nevydržela a na popud fešn bloggerů jsem musela obětovat hodinu strávenou v tramvaji a zajet do OC Harfa do Lindexu. Mám ráda švédský styl, proto jsem na tenhle obchod byla zvědavá. A nezklamal. Vybrala bych si tam takových věcí, jenomže zrovna minulý týden pro mě byl tak nechutně finančně náročný, že jsem si koupila jen leginy a růžovou jemnou halenku. Rudá hedvábná košile čeká, až budu mít příští týden po výplatě ;-). Kvůli ní jsem schopna zatnout zuby a přetrpět moji fobii z knoflíku, kterou nikdo nechápe a já z ní šílím. Brrr...nedovedete si představit jak hrozně mi je už jenom teďka, když to strašlivý slovo musím napsat!
Svoji nakupovací horečku jsem zakončila u Marks&Spencer, kdy jsem si koupila ve slevě ten nejúžasnější béžový kabátek (tedy, v "nude" barvě, jak by napsala většina fashionistů, ale já už jsem na všechno, co je spojené se slovem "fashion" alergická asi tak, jako na knoflíky, takže prostě napíšu v béžové a budu doufat, že to i v dnešní době někdo pochopí :-D)
Začínám zbožňovat Prahu!

Žádné komentáře:

Okomentovat