Google Website Translator Gadget

čtvrtek 6. října 2011

IMPOSSIBLE = I'M POSSIBLE

Kdo má nereálný sen, přesto věří v jeho splnění? Jááááá!
A jak jste na tom vy?
Máte hlavu plnou fantazií, nápadů a plánů jak dosáhnout svého vysněného cíle? Věříte v to, že nic není nemožné, pokud o to člověk opravdu usiluje a jde si za tím stůj co stůj nebo jste zarputilí realisti, stojící nohama pevně na zemi a nedáváte si žádná přehnaná očekávání, ze strachu ze zklamání? Nebo z jiného důvodu... Jaký je váš životní sen a cíl?

Dnes mě nuda v práci přinutila konečně začít číst knížku "Zbožňuju New York". V knihovně jsem ji objevila náhodou, ale jen co jsem si všimla názvu, věděla jsem, že si ji musím přečíst! Někomu se zvedá tlak a zrychluje krevní oběh, když vidí nápis Vogue, Elle,... mě zaujme všechno, na čem je napsáno New York nebo Los Angeles. Tak nějak na těchle městech ujíždím ;-). Ale teď zpátky ke knize. Není to kdoví jaký rádoby hlubokomyslný počtení, ale mě se to líbí, asi právě pro svoji jednoduchost, pro rychlý spád příběhu, prostě super kniha, když se potřebujete odreagovat, přijít na jiné myšlenky a trochu se zasnít:-). Je o 27 leté Angele, která v den svatby své nejlepší kamarádky in flagranti načape přítele, jak si to rozdává v autě s jeho dlouhodobou milenkou, o které neměla Angie ani tušení. Po tom, co více méně zničí celou svatbu, naprosto spontánně odletí do NY začít znovu...a o tom je vlastně celý příběh! Nebudu psát jak to dopadne, koho to zajímá a rád čte, tak si udělejte chvíli a mrkněte se na to:-)


Druhá knížka inspirovaná mou posedlostí se jmenuje "Nevšední známosti". Je z prostředí Los Angeles a hlavní hrdina, spisovatel scénářů, se na jednom večírku seznámí se slavným režisérem Sidneym. Zpočátku by se jejich přátelství dalo popsat jako klasický hollywoodský kamarádský vztah - výměnný obchod, něco za něco - on Sydneyho naučí, jak na ženské, Sydney mu zajistí a pomůže prorazit ve světě filmu. Postupem času se jejich prospěchářské přátelství začne měnit v něco opravdového, v Hollywoodu neobvyklého. Samotný příběh mě dvakrát nenadchl, spíš mě zaujaly autorovi barvité popisy nejrůznějších typů na pohled nádherných lidí města Hell Angeles (jak se slavnému městu andělů s oblibou říká), od typických "wannabeastů" po slečny "poletušky". Baví mě číst a dozvídat se o reálných místech LA. Přestože jde o fiktivní příběh, místa jsou pravá. A to je to, co mě zajímá! Užitečné informace, co využiju,až tam jednou pojedu jako "poletuška" a "wannabeasta" balit hvězdy a budovat kariéru :-D. (Tohle berte s rezervou - pochopíte, až si přečtete Nevšední známosti;-)


Ps: Nemáte vy tip na nějakou zajímavou četbu? Pět hodin skoro každý den v práci nedělám nic jiného, než že se nudím, tak bych ten čas alespon nějak zajímavě využila,nejenom zabila:-)

5 komentářů:

  1. Jo, to si kup...ona vydala ještě jiné knížky, myslím vegas a londýn, na ty se chystám co nejdřív..:)

    OdpovědětVymazat
  2. spíš by mě zajímalo, co máš za práci, že se tam každej den pět hodin nudíš a můžeš si číst....to zní docela dobře=)

    pragueneedsmorestyle

    OdpovědětVymazat
  3. Teď už nám tam natáhli internet, takže na knížky není moc času, jsem spíš na fb..:D Jinak dělám na recepci v jedné pražské realitce:)

    OdpovědětVymazat
  4. mne sa na tej orvej paci obal, aj ked pises, ze nejaku hlboku zapletku v tom hladat nemusime:)))

    OdpovědětVymazat