Google Website Translator Gadget

pátek 28. října 2011

Music fever around

Co mě v posledních dnech fakt potěšilo? Především spousta hudebních věcí, je skvělé mít takovou "práci", při níž se bavíte a děláte to, co máte rádi. Já například strašně ráda chodím na koncerty. 
Na mém pomyslném seznamu akcí, kde nesmím chybět jsou momentálně 3 jména - The Wombats, o kterých jsem se zmiňovala, když jsem psala mojí reportáž z Rock For People.



Patrick Wolf, se kterým se při troše štěstí i osobně setkám, když všechno půjde podle plánů. Jsem na něj hodně, hodně zvědavá. Je to zvláštní člověk, neuvěřitelně zajímavý, stejně jako jeho hudba. Naprosto něco jiného, než na co jsem zvyklá, ale poslední dobou se nebráním ničemu. Nějak jsem odrostla z toho, poslouchat jen určitý styl, což můžete vidět i na výběru mých " must be events" protože jsou jedna od druhé naprosto odlišné.


A samozřejmě nemůžu chybět na mých nových oblíbencích, ulítlých LMFAO! Nevím, jak bych popsala radost, když mi kamarádka napsala, že v únoru společně s Far East Movement a nádhernou Colette Carr (ironií je její jméno - připomíná mi dvě bláznivé fanynky Tokio Hotel, co se možná inspirovali právě jejím jménem, každopádně nevím o jediné věci, co by s ní měli společnou :-D Ale to je zas jiný příběh;-) ) navštíví i pražské SaSaZu. Říkejte si co chcete, ale oni mě prostě baví! Mají vtip a jejich songy šťávu. Nemám ráda ten klasický pop a diskotékovou muziku, ale sakryš, tihle dva blázni i přesto, že dělají tenhle styl, mají něco do sebe!


A co vy, hudební nadšenci, chystáte se na nějakou akci, které se nemůžete dočkat?:-)

1 komentář: