Google Website Translator Gadget

pondělí 4. dubna 2011

Shadow of the day

Melancholická nálada písničky jako zrcadlo odráží moje melancholické pocity posledních dní.  Z velké části je to určitě stresem ze školy, necelý měsíc mě dělí od praktické zkoušky a dva měsíce od zkoušek ústních a didaktických testů. Věřím, že koho letos maturita čeká taky, je na tom podobně nebo úplně stejně.
Při životě mě drží už jenom naděje v lepší zítřky(zvláště na ty po maturitě) a spousta nesplněných snů, kterých jednou prostě dosáhnu! Ačkoliv teda taky pořád nevím, what to do after my graduation, v poslední době se mi naskytlo pár takových...řekněme příležitostí, o které jsem vždycky stála a nikdy nevěřila, že zrovna já bych je mohla dostat. I když bude lepší, když budu zticha. Abych náhodou něco nezakřikla ;-)(Ach, já pověrčivá...!). 

Btw. dneska jsem si udělala takovou malou radost, když jsem se po doučování z UCE a EKO rozhodla koupit si ten nejrozkošnější a nejroztomilejší spirálový sešit, jaký jsem kdy snad viděla!:)(Ať žije růžová a Hello kitty!) Už mám spoustu nápadů, co do něj psát...zbývá mi jenom rozjet tiskárnu,abych si mohla vytisknout nějaké ty obrázky a ty si tam nalepit...Mám pocit, že jsem si inspiraci na obsah vypůjčila z nějaké americké teenage komedie(takže ať žije růžová, Hello kitty a teenage americké komedie :) ). Hodlám si z toho udělat takovou svoji vlastní   "Inspiration Book". Ta by mi měla posloužit k zapisování si různých myšlenek, poznámek a   věcí, které mě nějakým způsobem oslovili nebo inspirovali. Někdy Vám pomocí scanneru nebo foťáku dám třeba možnost do ní lehce nahlédnout;)(když říkám lehce, myslím opravdu lehce, každý by měl mít svá tajemství,ne?:) ). Doufám, že i tohle pro mě bude taková malá pomůcka, připomínající mě cestu, která povede k mému vysněnému cíli...

Žádné komentáře:

Okomentovat