Google Website Translator Gadget

úterý 8. března 2011

Hair makes the human...and shoes too!

Mám pocit, že moje nohy nikdy nebudou útlejší a delší než v těchto, pro mě zabijáckých, botech. Když pominu prvotní zklamání, kdy jsem rozbalila poštovní balík, jenž je obsahoval, jsem s nimi naprosto spokojená. Čekala jsem od nich totiž trochu víc, ale dostávají asi 45647978 plusových bodů za zeštíhlující efekt:-P. Takže pokud k Vám, stejně jako ke mě, příroda byla štědrá, co se týče šíře nohou, ale na jejich délku trochu zapoměla, don´t hesitate and heels up!:-D

Moje nové 13 centimetrové "zebřičky"




6 komentářů:

  1. Že?:D Jen musím nějak přemoc tu bolest, zatím jsem v nich nikdy dlouho nevydržela...:D

    OdpovědětVymazat
  2. Hele musíme se sejít a ty v nich přijď, třeba budeš vyšší než já :D:D:D

    OdpovědětVymazat
  3. jasně:D ale vydrží to tak hoďu,možná dvě...:D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak si vezmeš náhradní boty do tašky :D

    OdpovědětVymazat