Google Website Translator Gadget

pátek 15. dubna 2011

Kenza Zouiten

Takhle podle mě vypadá přirozená krása...:)
Dneska byl poslední termín odevzdání našich vytvořených webovek. Ve škole, samozřejmě. Po strašně dlouhý době co jsem se s nima dělala mám konečně pokoj...Sice to není dílo nikterak světoborný, ale já jsme ráda, že už to mám za sebou. Kdo byste se chtěl podívat, jsou k nahlédnutí na adrese www.kenza.wz.cz . Jak už je z názvu jasné, web se týká švédské modelky, bloggerky a bývalé moderátorky MTV, Kenze Zouiten. Všehovšudy tam zatím moc informací není (pohrávám si s myšlenkou, že bych v něm možná pokračovala - až se naučím švédsky :-D). Ale co je podle mě na blogu nejhezčí, je obrázek v záhlaví, za který můžu poděkovat Mily, designovému profíkovi...:-P

Mimochodem, kdybyste se někdo chtěl podívat na její oficiální stránky, neváhejte navštívit www.kenzas.se!

Žádné komentáře:

Okomentovat