Google Website Translator Gadget

středa 13. dubna 2011

Shoeholic

Nechápu to, kámoška to nechápe a především rodiče to nechápou...Co je tak nepochopitelný? Ženská (moje) láska k botám...Jak je možný,že doma máte něco kolem 20 bot a pořád je to málo?! Pořád koukáte do botníku, do šatníku a hlavou se Vám honí, jak byste chtěli ještě jedny kozačky, teďkon strašně módní dřeváky, ačkoliv je v tuhle dobu spousta lidí, co to kritizují a říkají,že je nosit nebudou (dávám jim tak dva měsíce a budou je mít na nohách taky..) a květovaný sandálky na platformě, který Vám perfektně půjdou k těm květovaným šatům Dorothy Perkins, co jste je pořídili za strašně výhodnou cenu, že v obchodě by je nechal jenom naprostý blázen.
Každopádně, můj pondělní kup se nevztahoval ani k jedné výše zmíněné položce. Původně sice jo, chtěla jsem ty květované, k DP šatům, ale to mělo dva háčky, první byl ten, že jsem se zamilovala do těchto a druhý, prostý, žádné květované botičky, co jsem potkala, mě nezaujaly. To je ale, řekla bych, v českých obchodech běžná věc...
Říká se, že ženská, když něco chce, záminku proč to musí mít si najde vždycky. A nevím jak vy, ale já, jakmile jde o boty, jsem nesmírně vynalézavý tvor. Baťa nikdy nezklame. Maturita se blíží. A to znamená jediné...Ideální chvíle na nákup bot k maturitnímu outfitu :-).
A tady jsou!



2 komentáře:

  1. mam kolem 60 párů...a ano, je to pořád málo:D
    a důvod se vždycky najde, to je jasný=)

    pragueneedsmorestyle

    OdpovědětVymazat
  2. 60 párů..ty musíš být šťastná žena:-D

    OdpovědětVymazat