Google Website Translator Gadget

sobota 19. listopadu 2011

Purum Hudební Ceny Očka

A u hudby ještě zůstanu. Dostala jsem nějaké lístky na předávání cen Očka v pražské Lucerně. Místo naprosto perfektní. Poprvé jsem tam byla tuším až minulý týden na No Name, ocitla jsem se tam náhodou a nevím, jestli to bylo tou atmosférou, ale koncert se mi líbil a vrátila jsme se z něj nadšená. Měla jsem radost, že i když o tom nevím, dost písniček od No Name znám:-). Takže na středu jsem byla natěšená už jenom proto,že zase budu v tom krásném a vcelku noblesním prostředí.
Dorazili jsme tam krátce po osmé, sál už byl docela plný a akce akorát začínala. Už si přesně nepamatuji, jak vystoupení šla za sebou, ale kdybych měla vyjmenovat ta, co mě nějaký způsobem zaujala, byly by to určitě Nightwork, Mandrage, Aneta Langerová a nemůžu samozřejmě opomenout Mistra, kterého jsem měla tu čest spatřit poprvé na živo! Musím se o tom zmínit, protože Božský Kája je legenda, to je bez debaty. A co vím, je i neuvěřitelně pokorný a milý/í, což se v dnešní době cení, protože celebrit, co si na nic nehrají, je nejen v Čechách, ale i ve světě, jako šafránu. Málo.
I když Nightwork dvakrát (vlastně ani jednou) nemusím, byla jsem unešená z Vojty Dyka, jeho finální jodlování bylo naprosto perfektní, vtipné a trefné do stylu, v jaké předvedli písničku "Slunce v duši". Škoda, že v tomhle videu není celé vystoupení, ale jak to tak poslouchám, na živo to stejně bylo lepší:-). Možná, mooožná, že na ně časem i změním názor. Ale tohle byla fakt bomba.
Jediné, co bych celému večeru snad vytkla, je pan moderátor. Nechápu, že většina českých moderátorů má asi za vzor Leoše Mareše, jinak si nedovedu vysvětlit, chvílema trochu trapné vtípky a styl moderování. No, snad jenom díky bohu, že neuctívají Boučka... .:-))
A jaký názor na celé Ocko Awards máte vy?(Ocko Awards - no, nezní to honosněji? Možná jim navrhnu změnu názvu:-D) Byli jste přímo tam nebo jste to sledovali v televizi doma?:-)
Zdroj fotek je t-music.cz

5 komentářů:

  1. nebyla ani nesledovala, sorry

    btw. bylo to ve velký lucerně, nebo lucerna music baru? jestli lucerna, tak ok....jestli bar, tak bych o návštěvě stejně ani neuvažovala, tam na každou akci prodaj tolik lístků, že jsou všichni jako sardinky, a to fakt nesnášim
    ale hlavně, že se ti líbilo=)

    pragueneedsmorestyle

    OdpovědětVymazat
  2. Právěže ve velkým sále, místa tam bylo dost, rozhodně jsem si tam jak sardinka nepřipadala:-)

    OdpovědětVymazat
  3. tak to mohlo bejt fajn (hlavně když tam ted zakázali kouření, což bohužel skoro nikdo nedodržuje!:P)...ale k baru mam prostě osobní averzi

    pragueneedsmorestyle

    OdpovědětVymazat
  4. Jj bylo, mě se ta Lucerna fakt líbí:) Chápu ale, že každý má jinačí vkus... Já osobně třeba nesnáším Tesla arenu a oni tam zrovna přesunuli ty LMFAO. Grrr:D

    OdpovědětVymazat
  5. Mne prijdou Nightwork prave docela vtipni! A budu znit jako pubertacka, ale Vojta je i nazivo koren :-D
    V Lucerne uz jsem dlouho nebyla, budu muset zavitat...

    OdpovědětVymazat