Google Website Translator Gadget

úterý 8. listopadu 2011

Or Give It To Your Mother...

Od doby, co jsem v Praze jsem se naučila spoustu věcí. Věřte tomu nebo ne, když vylítnete z rodinnýho hnízda, plnýho komfortu a pohodlí, brzo zjistíte, že osamostatnění se, nepřináší jenom radosti, ale občas i starosti. Tak například jídlo do ledničky samo nenaskáče, toaleťák se taky sám nekoupí a nedojde až na záchod, což je problém v momentě, kdy vy tam jste a rádi byste odešli, ale ouha...něco chybí...ha toaletní papír! Tohle naštěstí není můj problém, ale věřte mi,že se to stává...:-D Dále...prádlo se samo nevypere! Což už můj problém je, jelikož první kontakt s naší pračkou nedopadl zrovna nejlíp. Zvolila jsem asi ten nejblbější program, co byl v nabídce nebo co, nevšimla si, že i po vyprání je pračka do půlky plná vody, otevřela dvířka a.... pak už se jen hodinu bavila tím, že jsem vyrírala koupelnu!  Ale! Zabralo to, oblečení zase zářilo čistotou no..a koupelna "jakbysmet"...

3 komentáře:

  1. ani mi nehovor,ja som prvy mesiac pustala umyvacku bez tej tablety a musela som si pozret na youtube video ako sa vymiena sacok vo vysavaci

    OdpovědětVymazat
  2. Na tohle jsem přišla už dřív, když jsem v prváku začla bydlet zvlášť od rodičů, jen s kamarádkou, abych to měla blíž do školy. Jídlo, toaleťák, všechno... samé starosti :D Není to jen pohodlné, chce to i nějaké oběti.

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně tak, nejdřív všechno vypadá tak krásně a pohodově, když se člověk zabydluje sám, ale jakmile se naskytne nějaký problém (viz prázdná lednice, chybějící toaleťák nebo cokoliv dalšího) růžový opar rychle opadne a člověk hned prokoukne, že "doma u maminky" je doma u maminky... Ale na druhou stranu, ta svoboda, kterou tím člověk získá stojí za to...:)

    OdpovědětVymazat