Google Website Translator Gadget

pátek 18. listopadu 2011

Patrick Wolf

 Před nedávnem jsem tu psala o mých plánovaných akcích. 
Nejbližší je koncert Patricka Wolfa v Akropoli. Strašně se těším. To, že je Patrick skvělý a nadaný umělec ani psát nemusím, ti kteří vědí, o koho jde, těm je to jasné, no a ti co ho neznají, by to měli hnedka napravit! Příjde mi, že u nás je dobrá hudba tak nějak přehlížena, větší pozornost je upřena na ty s prominutím "sračky" co hrají v rádiích a televizích, protože si za to zaplatí. A lidi jsou líní hledat novou a kvalitní muziku, tak poslouchají, co jim komerční rádia naservírují. Jasně, neříkám, že já si občas Rihannu neposlechnu, občas se neubráním ani Katy Perry, ale to jentak výjimečně. Zpátky teda k Patricku Wolfovi, protože o něm má být tenhle článek. Pro mě je to osoba neuvěřitelně zajímavá a neobyčejná. Ani nevím, kam bych jeho styl zařadila, ale myslím, že to není podstatné. Podstatnější pro mě je, že se s ním setkám před jeho koncertem! Už teď jsem nervozní, přemýšlím co na sebe, co s vlasy, a tak..:-D Přeci jen, Petera Pana člověk nepotkává každý den! Příští týden jdu nakupovat, tak věřím,že tohle dilema nějak vyřeším.


Je extravagantní, je jiný, je zvláštní, je zajímavý, je neobyčejný, je jedinečný, je to prostě Patrick Wolf. Jo a taky, je to Brit. A já ho uznávám!

Žádné komentáře:

Okomentovat