Google Website Translator Gadget

čtvrtek 7. července 2011

Welcome to the middle of the black parade

Mír, pokoj, spánek, odpočinek, příměří, zotavení se ze všeho. Prozíravost a opatrnost. Stáhnutí se do ústraní, potřeba přemýšlet a plánovat. Ozdravení (po otřesném zážitku nebo bolestné zkušenosti). Rekonvalescence. Klid. Nic nedělání, přestávka. Nechat událostem volný průběh. Jít do sebe. Ujasnit si myšlenky. 

To je to, co teď tak žalostně potřebuju, ale nemám to...nemůžu to mít, nejde mi to... .

Místo toho:

Neschopnost rozhodnout se, neschopnost odprostit se od toho, co bylo. Tápání, pohyb v kruhu. Promarnění všech příležitostí. Otrávená nálada. Nic se nedá dělat. Osamění, zbrklost. Odcizení od všeho. Totální, ale opravdu největší bezmoc.

Myslela jsem, že tohle mi pomůže. Nepomohlo. Omlouvám se, za nepochopitelný článek. Tohle budu chápat asi jenom já. A možná ani já ne.

Jen toho mám prostě už dost... .

4 komentáře:

  1. http://mywordabout.blog.cz/1107/vls-2-kolo
    2. kolo VLS :-)

    Nikoušiii ono bude zase líp neboj ^^

    OdpovědětVymazat
  2. Beru na vědomí a už mám v hlavě nějaký nápad;-) Díky za info.

    Jinak v to, že bude líp doufám,ale dvakrát tomu nevěřím...za těch 19 let člověk prostě ztratí naději...:-))

    OdpovědětVymazat
  3. A nebyla jsi to ty, kdo mi pořád vtlouká do hlavy, abych nevěšela hlavu a víc si věřila? Že všechno není ztracený? :)

    OdpovědětVymazat