Google Website Translator Gadget

čtvrtek 23. června 2011

Finally feel free

Yes! Den, kterého jsem se tolik obávala je konečně za mnou! Dnes jsem (sice s malým zpožděním) ukončila 4. ročník obchodní akademie a v září mě čeká maturita. Vím, nemám se čím chlubit,spíš bych se měla stydět, ale po 4 dlouhých a napjatých letech cítím naprosto neuvěřitelnou volnost.
Roky strávené na střední škole pro mě byly peklem. Na spoustu svých spolužáků a kamarádů sice nemůžu dát dopustit, zato neochotný učitelský sbor, předměty, které mě vůbec nesedly, jsem chtěla vyměnit už v prváku. Nějak jsem ale nenašla odvahu přestoupit. Tak jsem teď tady, o 4 roky starší, asi 10 kilo těžší, ale pořád na živu a můžu říct, že šťastnější než kdy dřív!:-).
To, že jsem ukončila 4 roky mého působení na škole, která pro mě byla něčím strašným, mě dělá hrozně šťastnou a... nutí být na sebe alespoň trochu pyšná. Mám ze sebe radost. Mám radost z toho, že jsem poprvé něco dotáhla do konce!

Žádné komentáře:

Okomentovat