Google Website Translator Gadget

středa 29. června 2011

B-Day

Dnes je můj velký den! Dnes mi začíná posledních 365 dní v kůži "náctileté". Trochu deprimující. Chci mít ještě 18!!!:D Nějak jsem si na to za ten rok zvykla, líbil se mi ten věk..už jsem nebyla malý pívo, ale zas tak stará taky ne...19 už mi příjde horší,protože po tom už je jen dvacet...no a dvacítka se tak strašně rychle překulí na 30. A já si sama sebe jako třicítku nedovedu představit:-).
Jinak dnes jsem strávila krásný den v Pardubicích a Hradci. S nejmilejší L. jsme prošly celý AFI palace a hledaly ten pravý hvězdný outfit na nadcházející Rock For People. Už se tam začínám těšit, i když obavy stále přetrvávají...zvlášť po vyslechnutí všech prognóz víkendového počasí.
Pak jsem jela do hradce na doplnění řas, ta hodina, co jsem tam musela ležet rychle utekla. Paní kosmetička, ke které chodím je fajn, vždycky si spolu skvěle podrbeme:-D. A konečně mám zase camouflage od Malu Wilz! Nejlepší korektor, co znám, zamaskuje opravdu vše!
To je tak asi všechno:-) Mějte se hezky, koho zítra čeká vysvědčení, tak hodně štěstí, kdo má samé jedničky, gratuluju, a kdo ne..tak to nevadí, škola může být sice hodně, ale nikdy nebude všechno:-).

Žádné komentáře:

Okomentovat