Google Website Translator Gadget

neděle 26. června 2011

The end of the week

Konečně je konec nejnáročnějšího týdne! Ještě dopsat článek s informacemi o jedné kapele a můžu dodat, že úspěšný konec:-).
Opravky za mnou a 7 dní téměř v kuse v práci taky. Teď mě čeká jeden krásný den volna, kdy budu spát až do oběda a celý den se jenom povalovat a těšit se na příší víkend, kdy je Rock For People!Nemůžu se dočkat, ale čím víc se to blíží, tím víc se mi tam zase nechce a mám z toho strach. Jsem s tímhle poslední dobou nějaká divná:-D. Nikam se mi nechce chodit a nejradši bych byla zalezlá doma a nikam nevylejzala. Nezvyklé na mě. Ale nemůžu za to, často se mi teď stává, že bych se na všechno nejradši vys*ala a všechno skončila... . Na jednu stranu se teď cítím strašně volně, že mám skoro pokoj od školy, na tu druhou mě ta svoboda zase docela děsí. Co budu dělat v září? Chci do Prahy, ale co když to nevýjde? Dalších x měsíců v tomhle zapadákově? To by byla moje smrt... . Jenže co když to v té Praze bude stát za ho*no? Co když ani tam to nebude lepší? I když na to nechci myslet, myšlenkám se neubráním... .

 A tak jdu radši přemýšlet nad příjemnějšíma věcma. Nad zítřkem, nad středou, kdy zase jedu do Hradce Králové na řasy a doufám, že i do Pardubic nakupovat, v doprovodu snad jediného člověka, co mě poslední dobou chápe.

Žádné komentáře:

Okomentovat