Google Website Translator Gadget

pondělí 7. března 2011

Say "Hi" again...


Konečně jsem opět dostala chuť něco napsat. Snad to někdo bude i číst:-). Mám prázdniny, takže i více času. Na všechno. I když jej zatím využívám převážně na učení. A taky na zkouknutí všech dílů Pretty Little Liars (pro ty, co neznají, tak vřele doporučuji, mimo krásně oblečených holek je tam
i pár docela povedených chlapců - hlavně v pár posledních dílech;-) ). Až se vypíšu, pod článkem naleznete nějaké fotky k seriálu. To pro lepší představivost.(Rozklikněte na "Další informace").
S přibývajícím slunkem a stupni celsia si také začínám uvědomovat, že se blíží doba odhalených nohou a podobných věcí, takže jsem si na prázdniny naordinovala taky trochu pohybu. Nějaké to fitko a pak poprvé "KáDvojka",a vsadím se, že ta mě zničí  tak, že mě ta chuť hýbat se zase rychle přejde.Ale chci to aspoň zkusit:-).
Doufám,že to zafunguje a po prázdninách se budu cítit aspon o pár gramů lehčí:-D



To jsou ony - "pěkné malé lhářky"




Toby - jeden z těch, co měli smůlu
Tyler Blackburn, který hraje Caleba

1 komentář: