Google Website Translator Gadget

pondělí 25. června 2012

Evanescence

Minulou neděli na holešovickém výstavišti bylo pěkně rušno. Nejenže v Tesle měl Pitbull hodinu " Anglo-španělsky snadno a rychle. Lekce první: Počítáme do pěti" o kousek dál v hale Incheba Areny ladili kytary Evanescence. A o tom bude můj dnešní příspěvek.

Koncert jsem navštívila s mojí mamkou:-). Bylo to super, přijela za mnou do Prahy a udělaly jsme si společně takovou fajn neděli. Když jsme večer konečně vyrazily směrem k Holešovicím, chvíli nám trvalo, než jsme Incheba arenu našly, takže jsme si docela zašly..:D

Koncert samotný byl super, Evanescence tu byli poprvé (nebo to alespoň z Amyiné řeči znělo) a očividně se jim tu líbilo. Hráli jak písničky z nového, tak i starého alba. Já to nové neslyšela, takže jsem si nejvíc užívala písničky jako Call me when you´re sober, My immortal atd. A soudě podle chování ostatních fanoušků, oni taky. Amy si nás všechny pěkně rozhoupala a rozezpívala tak, že i když člověk neznal slova, pobrukoval si s ní alespoň melodii. Jediné co bych vytkla, že jsem ji dvakrát moc nerozuměla, co zpívá, ale to bude spíš zvukařova chyba... Atmosféra byla parádní, její zpěv byl perfektní, zbožňuju její hlas... . Zpěvačka si také střihla pár písniček na klavír, což atmosféru v sále ještě víc podtrhlo a dalo ji to tajemný a lehce melancholický ráz, i když písničky samy o sobě byly energetické. Mezi jednotlivými songy Amy komunikovala s publikem, dokonce pronesla i pár českých slov, což všechny z nás určitě potěšilo..nebo teda alespoň mě, vím že je to možná malé gesto pro někoho, ale mě vždycky udělá radost, když daný interpret má alespoň trochu snahy být blíž fanouškům tím, že se naučí i to blbý "děkujiii" nebo "Ahoj Praho, jak se máte" nebo cokoliv jinačího, a ukáže tak, že nepřijel jenom odehrát koncert stejný jako desítky pro něho další... .Ten večer jsem byla už docela unavená, protože jsem druhý den navíc musela vstávat v nekřesťanskou dobu (v 6!!) ráno do práce, tak jsme pak ani nečekaly na přídavek, který přišel...nicméně koncert to byl dobrý. I když to nebyla moje iniciativa, k lístku jsem se opět dostala náhodou, jsem ráda, že jsem se mohla zúčastnit:-).

Těm kdo strávili nedělní večer v Tesla areně, doporučuji učebnici" Španělština pro samouky" od nakladatelství Leda, učit se přes rok a nepřehlížet tak dobré akce;-).


Žádné komentáře:

Okomentovat