Google Website Translator Gadget

pondělí 25. června 2012

Ben&Jerry´s ice-cream party



        Haha, to bude party hard!


V sobotu mi přišel moc pěkný e-mail. Drahá slečno *** vyhráváte v naší soutěži o soukromou zmrzlinovou party Ben & Jerry´s.... Fuck yeah! Zrmzlina poteče proudem!


Spíš z principu jsem se zúčastnila jejich soutěže o nejoblíbenější příchuť a párkrát si zahlasovala a vůbec mě nenapadlo, že bych nějakou náhodou mohla vyhrát. A ono se to stalo! Sice teď svoji dietu budu muset zase o nějaký ten týden odsunout, ale to vem čert...je to zmrzlina! Ben&Jerry´s zmrzlina!

Pro ty, kteří firmu B&J neznají, k nám se tahle zmrzlina dostala poměrně nedávno, navíc není úplně nejlevnější (kelímek stojí něco kolem 170 Kč). Jde o americkou značku, patřící mezi společnosti, které se označují jako Fair Trade, používají vajíčka od slepic z volného výběhu, mléko a smetanu odebírají výhradně od amerických farmářů a snaží se být co nejšetrnější k přírodě. U nás můžete koupit 4 příchutě. Cookie Dough, Caramel Chew Chew, Strawberry Cheesecake a Chocolate Fudge Brownie:-). Všechny ve veselých barevných kelímcích.

Zatím jsem ochutnala jenom tu s příchutí karamelu, jsem zvědavá na zbytek:-) Protože tahle byla výtečná. Jemná krémová zmrzlina, místy s karamelovou dovnitř zašlehanou "polevou" a  kousky jemňoučké mléčné čokolády naplněné tekutým karamelem. Koncert pro chuťové pohárky!
 
A co vy? Měli jste už šanci ochutnat? Jaká Vám nejvíce chutná?







Žádné komentáře:

Okomentovat