Google Website Translator Gadget

pondělí 1. srpna 2011

Love Your Life!

Ano, miluj svůj život. A já ho miluju. Hodně zvratů, hodně změn se událo v posledních dnech, týdnech, i měsících. Ne všechny byli dobré, ne všechny byli špatné, ale všechny byli důležité. Důležité v tom, abych si uvědomila spoustu věcí, přehodnotila své priority a konečně začala být spokojená sama se sebou. Nejsem dokonalá, dělám chyby, ale kdo ne? Na druhou stranu dělám i věci, které mě nutí být na sebe hrdá, posouvají mě dál a krok za krokem přibližují k mým cílům.
Podle astrologů má být rok 2011 rokem změn. Nemůžu nesouhlasit. Všechno kolem mě jakoby se neustále pohybovalo, měnilo. Není den, který by mi připadal stejný a zbytečný. Staré, co i přes moji neustálou snahu udržet alespoň tak, jak to původně bylo, vyšumělo a dělá to místo novému. Prozatím lepšímu.
Změna. Změna. Změna. Změna. Změna. Změna. Změna. Změna.
 Konečně mi došlo, že jsou věci, které se dějí přirozeným procesem, které člověk prostě neovlivní a je proto naprosto nesmyslné je lámat přes koleno a hrotit. Co se má stát, stane se. Poslední dobou tomu věřím víc, než čemukoliv jinému.
Došlo mi taky, jak zbytečný je zabývat se tím, co si o mě ostatní myslí. Lidská závist je svině, a já nechápu, proč bych si kvůli neschopnosti, naivitě, lenosti atp.. někoho druhého měla dělat těžkou hlavu. Dřív bych za to asi dodala, že se omlouvám, jestli to zní namyšleně. Dnes to neudělám. Tohle není namyšlené, je to jen sebevědomé. Končím s hraním si na nějakou chudinku, které všichni jen ubližují, proto si utíká do svýho vysněnýho světa, kde jednou bude princeznou, s vlastním tryskáčem, manželem, co je rocková hvězda a vilou v Bel Air. Život je to, co je tady a teď. Ne nic, co bylo včera, stejně jako nic, co bude za 10 let. Lituju ty, kterým to ještě nedošlo, na druhou stranu ale věřím, že i oni jednou procitnou. Snad nebude příliš pozdě.





 To buy the truth and sell a lie
The last mistake before you die.
So don't forget to breath tonight,
Tonight's the last so say goodbye. 

4 komentáře:

  1. 5. kolo VLS :-)
    http://mywordabout.blog.cz/1108/vls-5-kolo

    OdpovědětVymazat
  2. 6. kolo VLS (Poslední!!)
    http://mywordabout.blog.cz/1108/vls-6-kolo-posledni
    Soutěž bude ukončena 28.8. v 16:00 hod., tak nezapomeň poslat všechny úkoly. U každého kola je vyjmenované, kdo už úkol poslal, odkazy najdeš v menu. ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. ty čísla jsou,kolik jich je k dispozici :)

    OdpovědětVymazat